hallåå

Godmorgon alla.
Blev inget blogginlägg igår, men jag hann verkligen inte. Pluggade spanska & matte, sedan åkte jag med mamma å handlade så det blev för sent. Men nu har jag iallafall vaknat & ätit frukost, har sovmorgon idag. Ska snart sminka mig å så. Cykeldag idag också -.- Drar till hanna sen & möter henne, så drar vi till skolan. Aja inlägg senare, ciao.

BTW: NI HAR BLIVIT DÅLIGA PÅ ATT KOMMENTERA NU DET SENASTE, & DET INNEBÄR;
INGA KOMMENTARER = DÅLIG UPPDATERING
MYCKET KOMMENTARER = BRA UPPDATERING

BLIR MYCKET ROLIGARE ATT BLOGGA OM MAN FÅR KOMMENTARER SÅ FORTSÄTT KOMMENTERA NU! TYCK GÄRNA TILL OCKSÅ, OM VAD JAG BEHÖVER FÖRBÄTTRE OSV.

Kommentarer
Postat av: Anonym

gör en sminksak

2010-09-24 @ 22:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0