dresscode

Hallå mina favoriter!
Idag har jag varit i skolan, riktigt segt att börja igen nu efter lovet & allt. Gick liksom upp 06.30 idag och på lovet har jag la gått upp runt 11 så det var riktigt tufft. Men ja, det var en riktigt lyckad dag måste jag säga, massa skratt & så. Slutade tidigt också, 13.10! Helt underbart. Fast eftersom jag aldrig städade igår, och mamma dampade på mig, så måste jag städa idag istället vilket är tråkigt. Först frågade Ingrid och Johanna om jag ville vara med dom, sen frågade Amelia och Lina om jag ville va med dom och jag tyckte det var sjukt tråkigt att behöva säga nej bara för att jag måste städa? Jaja. Känner att det här blev ett jättetråkigt inlägg, slänger in en dagens outfit för att piffa upp inlägget en smula!
jeans, linne & tjocketröja

Kommentarer
Postat av: lisacorneliaa§

fin header :D

2011-02-21 @ 16:23:23
URL: http://lisacorneliaa.blogg.se/
Postat av: sanna

sv: hehe skre lite fel ;d

2011-02-21 @ 16:33:05
URL: http://livetenligtsannaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0