Kalas för min going!

Hejhej sötsaker!
Har tyvärr inte haft tid att blogga idag, eftersom hela familjen skulle iväg och fira Freja som fyller 1 år. Så det blev lite stressigt för mig på morgonen känner jag. Men kalaset var jättetrevligt, jättemycket folk och go mat + tårta och så. Tog massa kort med min brors systemkamera men orkar inte lägga in alla bilderna i datan så aa.. Men det var iaf jättetrevligt och lärde känna lite nytt folk. Var i försig bara gamla där typ, men det var ändå jättekul. :) Kom hem nu och har varit på kalaset hela dagen, mamma ska laga tacos idag igen ^^. Men det är absolut inget jag klagar på iallafall. Jaja, nu ska jag kolla runt lite på facebook och bilddagboken, så ni får ha det så bra! Kanske bloggar mer idag, vi får se. Puss


Freja min lilla goa älskling!
Nu är du ett helt år, kommer ihåg dagen du föddes som igår..
Tiden går sjukt fort, du börjar bli en stor flicka nu!
Snart kan du gå själv, prata och alla detdär andra sakerna som
man kan göra. Du är värd mer än guld, söt som socker.
Jag älskar dig bruttan, du är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0