känner mig duktig (a)

Hallåå där, kött & blåbär!
Idag har jag vart i skolan, som alla andra dagar. Helt okej dag, förutom att jag somnade på SO-lektionen.
I kvarnby träffade jag frida & kristina, mina små kycklingar. HAHA, ja älskar er tjejor! Sen efter spanskan stack jag, emelie & sara till cafe såne som vanligt & åt och sånt. Satt la där runt 1 timma, sen stack dom till träningen & jag hem. När jag kom hem satte jag mig faktist med läxorna, riktigt duktigt tycker jag!! Gjorde matten och biologin på runt en timma faktiskt. Haha, okej ja ska inte skryta (a) Nu sitter jag i sängen med datan & lyssnar på musik, tycker att jag är värd det hoho. Det var la det jag hade att säga just nu, kanske blir ett till inlägg sen, vi får se. Ha det gött!

HAHAH jättesöööööt chey med pippi långstrump toffsar & träningskläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0