kvällsinlägg ~

Tjena mittbena blöggen!
Denna dagen har verkligen gått lååångsamt, eftersom jag inte gjort nånting. Skulle ha tränat förut men ja har grymt mycket träningsverk sen igår. Åt förut, tortellini för er som undra haha. Kollade även på Camp Rock, som jag aldrig kan tröttna på. Strax ska jag hoppa in i duschen & även lägga fram kläder tills imon. För er som inte visste får jag panik på morgonen om jag inte har valt kläder dagen innan. Hittar verkligen inget bra att ha på mig då. Jaja, nu ska jag göra en kopp te, sen dusch + lägga fram kläder & sen blir det sängen. Puss

Kommentarer
Postat av: sanna

camp rock ;O

2011-02-11 @ 07:39:52
URL: http://livetenligtsannaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0