mår dåligt..

Hej underbaringar.
Igår var jag i skolan, mådde piss. Sista lektionen var slöjd, och efter halva lektionen fick jag nog typ. Jag gjorde ingenting på hela lektionen & alla lärade undrade hur jag mådde och allting. Tvingade mig själv att stanna kvar ändå, och när vi slutade typ gick jag hem & la mig och sov.. Sov till 7, och jag skulle vara med Niclas.. Hade 16 missade samtal från han och 3 missade från Sanna. Hade sjukt mycket skuldkänslor och mår sämst över det.. Men tack vare min älskade Sanna överlevde jag fredagen iaf. Och idag är jag sjukt trött, mår fortfarande sjukt dåligt.. Ska titta lite film och funderar på att ringa niclas.. Förlåt för dålig uppdatering. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0