Om mig som driver denna blogg

Fick en kommentar för någon dag sen om att jag skulle skriva lite om mig själv. Så det tänkte jag göra nu, dock har jag redan gjort det men det skadar ju inte med en liten repris? ;)


Om mig själv:
Mitt fullständiga namn är Fanny Viola Linnea Johansson Billing, jag föddes den 21/11 1998 och är alltså 12 år. Bor i typ områdets största hus som är ett gult stenhus med stor trädgård och på den trädgården stor även en studsmatta, haha. Jag har 5 st äldre syskon och dom har jag växt upp med hela mitt liv.. Vilket är därför jag är så mogen för min ålder (började tidigt med smink, intresset av mode, mitt humör osv). 2 storasystrar och 3 storebröder. Har även en liten lillasyster som ska fylla 7 detta året. Just nu bor jag med min mamma och 2 av mina storebröder och har samt en liten guldhamster och 2 kattungar. Går i en helt okej skola där jag har massa kompisar och jag trivs jättebra där. Har gått i fotboll i sammanlagt 4 år, men slutade för nåt år sen eftersom jag tröttnade. Nu på fritiden är jag mycket med kompisar och annat. Favoritintresset är fotboll & kompisar. Ja, det finns la inte jättemycket mer att säga.. Jag är väldigt intresserad av smink, mode osv och jag älskar verkligen att fixa mig och hålla på & greja med mitt hår & smink.






Bilder på några kompisar!

Hoppas du/ni fick vad ni sökte. Puss!

Kommentarer
Postat av: milia

tävling på min blogg nu, med 3 olika priser! 1a pris,2a pris, 3pris klicka dig in på min blogg läs & anmäl dej! http://nattstad.se/miliaabroberg :D

2011-02-21 @ 17:50:53
URL: http://nattstad.se/miliaabroberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0