Statistiken stiger!

Hallå alla glada människor där ute!
Har en jätterolig nyhet som jag tänkte berätta. Min statistik här på bloggen har ökat och sånt blir man ju jätteglad av! Så jag tänkte fråga er som läser bloggen, vad tycker ni är kul att läsa om? Kommentera gärna det, eftersom jag driver denna blogg för eran skull också! :) Sitter och dricker te, har grymt ont i huvudet. Har låtit min mamma städa mitt rum, känner mig lite elak men ärligt talat? Jag ooooorkar inte städa! Det är det tråkigaste som finns, och särskilt när man har mitt rum som blir stökigt på 1 sek eftersom det är så litet. Så nej, det lämnade jag till min kära mamma som fortsatte städa även fast hon ropade på mig en miljon gånger att jag skulle hjälpa till. Haha söt mamma jag har.

Haha, ja är nybörjare. Därför blev redigeringen sjukt dålig.. Dock
har jag bara redigerat ögonen.. :)

Kommentarer
Postat av: Ellen

Jag tycker det är roligt att läsa om ditt liv och du borde börja med hiss och diss :D

2011-02-22 @ 15:56:05
URL: http://ellenmiriam.blogg.se/
Postat av: amanda

Hej!

Nu har jag startat "månadens blogg" i min blogg. Gå in och anmäl dig och ha chansen att vinna och få visas i min meny i 1 hel månad! Lycka till!♥

/Amanda

2011-02-22 @ 18:22:16
URL: http://aamandanathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0