Underbar dag!!

Hejsan svejsan sötisar!
Kom precis hem från en superduper härlig dag med mitt hjärta Sanna! Klockan halv 10 imorse tog vi nämligen bussen in till Lerums Badpalats. Gissa om vi är smarta? Tappade även denna gången bort oss mitt ute i Lerum och var tvugna att fråga folket som bodde runt där vart vi skulle, haha. Träffade 4 sjukt söta killar, hehe. Och vi hade sjukt roligt, så ja.. Tack för dagen älskling! Nu ska jag äta köttfärssås och makaroner, ganska hungrig eftersom vi åt där borta runt halv 1. Ikväll blir det Sveriges Mästerkock och imorn kanske det blir att åka in till Ullared med mami.
Det var allt jag hade att säga, bloggar väl mer ikväll tror jag. Ha det bra sålänge så hörs vi senare, pusshej!

Haha så söt bild jag fick av en kille som heter Kristoffer!
Ska tydligen föreställa mig på bilden ^^,

Kommentarer
Postat av: sanna

4;O <3

2011-02-18 @ 20:37:05
URL: http://livetenligtsannaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0