55 chokladbollar md sanna

Tja bloggen! Idag har jag varit med Sanna, vi har gjort massa. Spelat in låt, sätt på film och bakat negerbollar. Haha måste säga att vi är riktigt grymma på att baka chokladbollar eftersom vi failade totalt med degen. Hahaha vi hade hur flumm som helst och allt blev knas, men det va ändå gott eftersom det var vi som hade gjort dom (a) Imorn börjar skolan igen, ååh jag pallar inte. Palla börja dagen med gympa också! Aja man ska väl inte klaga.. Fick iallafall ett bra slut på lovet, det har varit ett sjukt bra lov så jag är riktigt nöjd. Chokladbollsbak, mums!

Så här såg man ut när man började baka (y)

Jag har tagit bilden, stolt (a)

Denna med, hihi :D


Och denna :D

Fina sanna när hon rör om i smeten ;)

Sanna fota :D

Dom blev rätt goa tillslut (:

Hahaha så här kan det se ut när jag och sanna städar (y)

Att diska är inte lika roligt men... hahaha.

JAG ÄLSKAR NÄR PUBLISHME VILL SAMMARBETA!


Kommentarer
Postat av: klarapersson

hääärligt, blir sugen.. !

2011-01-10 @ 18:25:18
Postat av: sanna

ja är bäst på o städa ;D

2011-01-10 @ 21:52:05
URL: http://livetenligtsannaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0