Dag 1 - Om mig själv

Jag heter Fanny Billing, men mitt fullständiga namn är Fanny Viola Linnea Johansson Billing. Jag har 6 syskon som heter Patrik, Johanna, Frida, Adam, William och Stella. Vi är alltså en ganska stor familj, dock har dom 3 äldsta flyttat hemifrån. Har även en mamma och en pappa, som är skilda. Får inte träffa pappa så ofta, brukar åka dit på julloven och sommarloven. Min lillasyster bor hos min pappa, så vi är bara jag, min mamma och mina 2 äldre bröder. Jag bor i en gul Villa i Mölndal som ligger utanför Göteborg. På fritiden hänger jag med mina kompisar, och pluggar om det behövs. Ja, vad mer kan man säga? Jag är rätt duktig i skolan när jag verkligen försöker, händer ibland att jag blir utkastad från lektionerna och får mejl hem osv. Har många kompisar och är en tjej som älskar att vara galen. Mitt humör är oftast likadan. Jag gillar att vara glad, det får andra att vara det också. Jag har 5 bästavänner, 4 av dom har jag kännt sen förskolan men jag är faktiskt tajtast med min bästavän Sanna.

Kommentarer
Postat av: sanna

tajtast ;D <3

2011-01-08 @ 14:46:08
URL: http://livetenligtsannaamanda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0