Dag 13 - Fula ovanor

Hehehehe. Idag ska jag berätta om mina fula ovanor... Jag har 3 st ovanor att berätta om.

Ovana 1: Varje gång jag går förbi våran brevlåda måste jag alltid öppna den och kolla om det finns nån post. Även om jag redan kollat just den dagen, måste jag ändå kolla när jag får förbi den. Det är rätt kul eftersom alla klagar på mig när jag gör det. :)

Ovana 2: Jag öppnar ofta vårat kylskåp, även om jag inte är hungrig, sugen eller någonting. Det har helt enkelt blivit en vana att göra det typ jätteofta, även om jag inte tar något ur kylen när jag öppnar det.

Ovana 3: När jag ska välja kläder, måste jag alltid testa massa olika kläder innan jag bestämmer mig för vad jag ska ha på mig. Och ALLT jag provar, slänger jag antingen på golvet eller i sängen. Just därför måste jag städa mitt rum typ 3 gånger i veckan, för att få det rent för en gångs skull.

Aa, det var mina fula ovanor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0