Dag 17 (försenad) och Dag 18

Dag 17 – något jag saknar...: Finns så himla mycket som jag saknar..! Jag saknar min pappa, som jag bara träffar ca 2 gånger om året, saknar min lillasyster Stella som jag också bara träffar några få gånger om året.. Sen saknar jag mina barndomsvänner sjukt mycket! Hade jättebra relation med dom innan jag flyttade, så himla typsikt.. Sen saknad jag kärleken enormt..


pappa, jag älskar dig!

lillasyster, jag älskar dig!

barndomsbästis! <3
_______________________________________________________________________________________________

Dag 18 - Min önskelista: Haha eftersom jag fyllde år nyss så har jag ingen önskelista längre.. (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0