Dag 4 - Min dag i detalj

Tjena mittbena alla bloggläsare. Idag ska jag alltså berätta om min dag i detalj. Jag gick upp vid halv 7 efter att ha sovit i en timma. Hoppade in i duschen och så. Sedan käkade jag frukost och sminkade mig och sen gick jag till skolan. Var faktiskt sjukt skönt att få träffa alla vänner igen som man inte träffat på lovet. Började dagen med religion, suck. Fick även veta resultatet från provet och där hade jag ju inte så jättebra om man säger så.. 22/42 poäng. Sedan var det rast, och eftersom det inte går att spela fotboll nu så ringde jag och tjejerna till Heta linjen, haha! Var massa äckliga gubbar som svarade, kulkul. Sedan var det matte, gjorde bara massa mattelekar typ? Och sedan lunch. Falukorv med makaroner blev det. Efter maten var det gympa, där vi hade en vikarie som var rätt bra. Vi gjorde triss, tjejerna mot killarna och tyvärr blev det 11-9 till dom. Efter duschen ringde vi till heta linjen igen, med alla killar också. Haha det var riktigt kul. Efter gympan hade vi teknik, tråkigast ever. Var inte med så mycket på lektionen, satt mest och spelade på min mobil hehe. Slutade 10 över 1 och efter skolan drog jag med johanna hem och vi började med att laga mat typ. Nudlar och kycklingspätt, bra blandning? Aja det var gott iallafall. Sen kollade vi på south park, riktigt kul. Sen spelade vi Wii resten av dagen, vi äger. Vid 5 gick jag hem och då var maten precis klar. Köttbullar med makaroner, makaroner igen.. Och sen har jag ba suttit vid datan, kollat olika bloggar och vart inne på facebook och så. Ikväll blir det att vara ensam hemma en liten stund typ, och då ska jag antagligen kolla på film eller nåt.

Känner att det här blev ett väldigt långt inlägg, så nu får jag allt sluta skriva! Bloggar mer imon, pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0