Dag 5 - Mina bästa vänner

Idag ska jag berätta om mina bästa vänner. Jag har 5 bästavänner, men en som jag är riktigt nära. 4 av dom har jag känt sen nollan, och dom heter Amelia, Johanna, Cassandra och Hanna. Träffar dom varje dag i skolan och vi går i samma klass. Dock har jag även en bästavän i en annan skola som heter Sanna. Vi har jättebra kontakt och bor sjukt nära varandra. Vi är nästan med varandra så fort vi får möjlighet och har delat/delar skratt, gråt och minnen tillsammans. Finns verkligen inget som kan förklara dessa otroliga tjejer med ord. Dom är så himla underbara, allihopa! Vet det mesta om alla, men vet mest om Sanna typ. Vi lärde känna varandra när vi skulle börja i samma klass när jag gick i 4an och hon i 6an. Ja, det är 2 år imellan oss, vadådå? Åldern spelar la fan ingen roll? Åldern är bara en siffra. Och hon accepterar mig för den jag är, även om jag är 2 år yngre? Finns så mycket att säga om denna otroliga tjej! Men ja älskar er allihopa exakt lika mycket!

Jag och Sanna!

Kommentarer
Postat av: sanna

älskar dig sjukt mke!<3

2011-01-11 @ 20:51:55
URL: http://livetenligtsannaamanda.blogg.se/
Postat av: sanna

veckans blogg är nu utsed, kolla om det var du som vann. Puss<3

2011-01-11 @ 21:22:52
URL: http://livetenligtsannaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0