Dag 6 - En perfekt helg för mig

En perfekt helg för mig kan vara massa olika saker. Jag älskar till exempel när jag sover över hos Sanna, allt är verkligen perfekt då. Tycker även om lugna hemmakvällar med mys framför tvn, när jag är ute med kompisar och mycket mer. Det finns helt enkelt massa olika helger som är perfekta för mig.

Vilket grymt minne. Detta var verkligen en perfeeeekt helg,
med emelie. Saknar henne så jävla mycket, var flera månader
sen vi var med varandra. I love u.


Även detta var en sjukt lyckad helg med min sötnos Sanna.
Jag älskar dig.


Mysig dag med familjen på liseberg. Passar perfekt en
helg när man är seg och så. :)


Vinter 2009. Jag saknar er något enormt. Kommer ihåg
att detta var just en helg, och den var grym. Tillbringades
med mina underbara vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0