Hej!

Dagen har sätt ut såhär: Gick till emelie klockan 2, och där var Sara också. Vi typ flummade massor, sen kom Sofia också. Så gömde jag mig i emelies garderob i typ en halvtimma. (y) Sen drog vi till Kållered och flumma sönder, typ gick in på K Center och Ikea och käka glass, hehe. Sen drog vi hem igen och då åkte sofia hem. Så hade vi jättekul, sen drog jag hem. Kollat på Fångarna på fortet och bakat negerbollar nyss. Har även på mig myskläder och ska snart sätta på en film att kolla på.

Mjukisbyxor, härlig t-shirt och gosiga tjocka strumpor på det!
Soft.

Kommentarer
Postat av: sanna

hahahahha glas o chokladbollar igen ;D

2011-01-15 @ 23:33:13
URL: http://livetenligtsannaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0