ikea flumm med sanna

Haha hej söta läsare! Idag har varit en sjukt rolig dag måste jag säga. Först var det skolan och så, det var inte världens lyckade dag men iallafall. Efter skolan kom Sanna och plingade på mig, så stack vi till henne och skrev på en låt. Det gick la inte så jättebra, haha. Sen typ satte vid oss vid datan, så skulle vi komma på något att göra. Så stack vi till Ikea för vi skulle kolla på dubbelsäng till Sanna. Fanns massa fina och vi typ la oss i alla möjliga sängar och alla kolla på. :( Sen efter vi hade varit på Ikea och flummat sönder tyckte vi att vi var värda varsin korv och en mjukglass och en dricka, hihihi! Efter det blev vi helt flummiga, så var det en timma tills vi skulle ta bussen hem igen, så vi typ stack till Coop. Där inne vill ni inte veta vad vi gjorde. Säriöst, vi hade så jäkla skoj. Testade stövlar som var storlek 33, och vi fick på oss dom! Sen skulle vi ta av dom, så fick vi lägga oss på marken och dra och allting, hahaha! Sen testade vi barbie väskor, glasögon, träningsmaskiner och allt möjligt. Sen stack vi till bussen och på bussen sjung vi hur högt som helst. Aja nu är jag hemma och imon blir det att vara med Simon, Emelie och Sara. Och dag 7 blir försenad tills imon också. Hahaha förlåt. :(





Åh gud vad jag saknar dig älskling.
Fan vad vi har glidit isär varandra.
Det var inte så här det skulle bli, vi
var som systrar! Vi gjorde verkligen
allt tillsammans, ingen kom imellan
oss. Men på något konstigt sätt har
allt förändrats nu, och jag verkligen
hatar det. Du betyder så jävla fkn
mycket, och du är en av dom som
verkligen förstår mig. Exakt samma
humor, samma intressen, ja allt!
Alla gånger i stallet, alla minnen
tillsammans! Kommer du ihåg när
vi var i stallet och åkta vagn med
rosita? Fasen va kul det var!
Eller när vi tog bussen till rörvik
med hampus och niklas klockan
elva på kvällen och badade? Och
typ tävlade med kakor? Saknar
allt så himla mycket. Finns så
mycket mer att säga men det
skulle ta en evighet! Liksom känt
varandra i 5, snart 6 år och det
är inget jag vill kasta bort nu.
Måste verkligen ta tillbaka kontaken
för det är ett rent helvete!!!!!

JAG ÄLSKAR DIG EMELIE STORASYSTER AHLGREN!

Kommentarer
Postat av: sanna

HAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHA jag skrattar gädje tårar ;D ahhahaha

2011-01-14 @ 22:49:49
URL: http://livetenligtsannaamanda.blogg.se/
Postat av: sarah

ja det gör jag :)

2011-01-14 @ 23:32:35
URL: http://shms.blogg.se/
Postat av: mli

fanny kan du för helvete ta å ringa mig nån dag på seriöst allvar? ja älskar dig mest av allt för du e näst bäst, efter mig. så ring mig

2011-01-15 @ 23:17:12
URL: http://aahlgrens.blogg.se/
Postat av: mli da sniggeste

fan va snygg ja e igentligen :o

2011-01-15 @ 23:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0