lång dag och trött som fan

Hallå era små sockertoppar! Precis kommit hem från en enormt lång dag, känns det som iallafall! Hade sovmorgon idag, rätt skönt ändåå. Hända massor i skolan, men ni blir nog bara uttråkade av att läsa det. Men efter spanskan i kvarnby väntade jag, emelie och sara i uppehållsrummet på sanna. Sen stack vi till cafe skåne och käka och sånt. Efter det drog jag och sanna ner till mölndal och kolla affärer och så.. Sen till sångcoatchningen (stavning) och väntade på Lovisa. När vi väl hade suttit och väntat till kvart över 5 såg vi en lapp på dörren där det stog att lektionen var inställd.. Så vi hade väntat i 2 timmar i onödan suck -.- Aja jag och sanna drog hem till henne, gjorde inte så mycket faktist men båda var väldigt trötta också. Hade lite tråkigt när jag kom hem så jag roade mig med webbkameran, så här är några mobbade bilder hihi.





Egobilder, i know. Men visst blir allt så mycket roligare när man lägger in bilder i inläggen?

Aja nu ska jag kolla på tv, så ni får ha det bäst! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0