rösta på mig om att bli veckans blogg!

Hej älsklingar! Varit en sjukt rolig dag, både i skolan och efter. Var med Johanna och Amelia efter skolan, vi drog hem till Johanna. Sen åt vi och sånt typ, spela fifa 11 och så. Sen drog vi in till Möllycke, ingen aning hur det stavas men jag hoppas ni fattar vad jag menar ändå! :D Johanna skulle typ byta ut några böcker och så, sen titta vi lite i affärer. Kom hem vid halv 8. Har precis tränat och duschat, sitter med genomblött hår! Aja över till nåt annat!

Juste, jag är med och tävlar om att bli veckans blogg hos Amanda och det skulle betyda sjukt mycket om ni ville gå in där och rösta på mig! Jag älskar er alla som gör det <3 Verkar vara jättesvårt att vinna faktist, flera underbara bloggare som är med! Men som sagt, en röst skulle betyda jättemycket!

Och sen så skulle jag bara säga att dag 7 blir försenad tills imon.

Aja det var allt för idag, snart ska jag sätta på en film och lägga mig i sängen. Imon blir det Sanna, sug på den! Godnatt alla läsare, puss.

Kommentarer
Postat av: sarah

Tjena allt bra med dig? :)



/ Http://shms.blogg.se ;)!

2011-01-14 @ 18:34:16
URL: http://shms.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Härligt med roliga dagar! :D

2011-01-14 @ 19:15:09
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0