sovit hos sanna.

Hej på er! Igår var det nyår, var faktist helt okej. Sen efter tolvslaget vid 1 stack jag hem till Sanna och där var även emelie och louise som jag kände när jag gick i Jitex! Jättekul och träffa henne igen. Vi sjungde singstar och allt möjligt, alla var helt drogade haha. Sen sov jag över hos Sanna, vi gjorde massa saker efter alla hade gått hem. Idag var vi med emelie, sara, elina, julia, adam, mattias och elvis. Vi typ stack till mölndals bro för att emelie skulle köpa godis, haha. Sen typ drog jag hem, det blev fett tråkigt sen -.- Aja har precis tränat, och ätit och lite sånt. Nu blir det film, puss!

Kommentarer
Postat av: sanna

du va konstig ja :D <3

2011-01-02 @ 00:27:31
URL: http://sannaslovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0