Sverige - Argentina

Hallå där, kött & blåbär! Har precis pluggat lite engelska, gick rätt bra faktiskt! Idag har jag haft studiedag som sagt, gött. Har använt ansiktsmask och hårinpackning och sånt, riktigt skönt! Efter det följde jag med Sanna och Lovisa till deras sångcoatchning. Skulle igentligen till Ikea med Simon och Shadde också, men dom måste ju alltid ändra sig så då blev jag på lite smått dåligt humör och det förstörde verkligen resten av kvällen. Jaja, gick hem och pluggade istället, det var ändå rätt nödvändigt. Klockan kvart över åtta blir det handbolls-VM! Sverige - Argentina, kuuuul. Det finns ju ändå inget annat på tvn nu. Aja nu ska jag fortsätta kolla runt bland bloggar, bloggar mer imorgon innan/efter skolan. Bland annat kanske det blir ett tidsinställt inlägg medans jag är i skolan? Vi får se. Ha det bra!

Langar söt bild, fast nä. Tröttttt fanny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0